Să ne cunoaștem artiștii, la ei acasă


Elevii clasei a XII-a D, a Liceului Teoretic Callatis Mangalia, sub îndrumarea doamnei Pădureanu Elena Sanda (dirigintă a clasei), au desfășurat activitatea Să ne cunoaștem artiștii la ei acasă, vineri, 28 noiembrie 2014 - în cadrul Festivalului Național al Șanselor Tale, ediția a XV-a.  În felul acesta, împreună am căutat să descoperim soluții pentru a reuși în viață, îmbinând munca cu pasiunea, cu plăcutul si... culoarea.

   Prin această activitate au răspuns invitației pictoriței mangaliene Luiza Cala, Asociației LAMAJISANA, Asociației Rotary Internațional, Mangalia și astfel au vizitat Tabăra de pictură „Fără frontiere”, aflată la prima ediție și Galeria de pictură „Cala”. Elevii callatieni s-au întâlnit cu pictori din Bulgaria și Rusia. Au avut ocazia să îi vadă pe pictorii aflați în tabără, în plină activitate creatoare.  


   Doamna Luiza Cala, gazda acestei întâlniri a împărtășit cu bucurie și deosebită plăcere din experiența sa artistică și creatoare. Elevii au trăit o experiență inedită în care s-a împletit armonios și incitant lumina, culoarea în acțiune, experiența artistică, sunetul și dorința de cunoaștere.


Impresii

    Am rămas uimită de tot ce am putut vedea în tabăra de pictură. Mi-a plăcut enorm atmosfera din acea casă deosebit de primitoare și caldă.Toate tablourile mă inspirau și îmi transmiteau o emoție. A fost o mare onoare să o întâlnim pe doamna Luiza. Am ascultat cu luare aminte tot ce dânsa ne-a prezentat și multe lucruri mi-au ajuns la inimă. Mi-ar plăcea să o reântâlnesc.  să continue să ne împărtășească din experiența dumneaei.
     Vă mulțumesc că ne-ați prezentat un asemenea loc și eveniment minunat.
                                                                                    Mihăilescu Andreea


     Am rămas cu a amintire plăcută, cu o experiență memorabilă și am acumulat noi cunoștințe într-un domeniu care mă pasionează – pictura. Într-un timp scurt am văzut picturi cu adevărat fascinante. Într-adevăr a fost vorba de calitate și nu de cantitate. Încă odată calitatea experienței trăite a învins cantitatea de timp (scurt) petrecută în tabăra de pictură organizată de doamna Luiza Cala. Am fost foarte impresionată, motiv pentru care am vizitat pe 1 Decembrie 2014 și expoziția organizată în foaierul  Centrului Cultural din Mangalia.  Am trăit o experiență nouă, inedită, într-o atmosferă plăcută.                                 
                                                                                                               Crăciun Daniela 

                                                                                    


     Mi s-a părut o oportunitate deosebită și educativă în același timp, această posibilitate de a privi cum artiștii creează miraje de culoare pe pânză și de a-i putea asculta împărtășind din experiența lor. Mi-a făcut o deosebită plăcere să privesc și să admir acele picturi și să fiu oaspete într-o asemenea casă – atelier de pictură.
   A fost o experiență plăcută.
                                                                                                     Manea Ștefan

    Mi-a plăcut foarte mult vizită făcută la tabăra de pictură. Mi-a plăcut foarte mult dedicația cu care s-a implicat doamna Luiza Cala, abnegația cu care lucrează și atmosfera creativă a atelierului de creație artistică. Am admirat cu bucurie ambianța de lucru.
                                                                                                    Cocu Cosmina

   Am rămas plăcut impresionată de experiența acestei vizite. Am întâlnit oameni calzi, generoși, pasionați, pe care îmi doresc să îi revăd. Poveștile lor m-au ajutat să-i folosesc drept exemplu pentru că ei chiar sunt un exemplu demn de urmat. Ei ne-au demonstrat că visele pot deveni realitate.
   Mi-aș dori să putem repeta această experiență.
                                                                                              Apetroae Florinela




Vizita la tabăra de pictură a ost pentru mine o acțiune foarte interesantă. M-au impresionat picturile. M-a impresionat atmosfera, căldura pe care o degaja spațiul interior primitor. Aș fi bucuros dacă aș mai trăi asemenea experiențe plăcute împreună cu colegii mei. Cred că avem multe de învățat.                                                                           
                                                                                                 Postu Bogdan

     A fost o experiență deosebită. A fost foarte interesant. Am învățat lucruri noi. Mă bucur din suflet că am vizitat tabăra de pictură și Galeria Luiza Cala. Părerea mea este că acești pictori merită tot respectul.                                                          
                                                                                                  Brânză Andrei

   Vizita făcută vineri la tabăra de pictură Fără frontiere a fost deosebită și interesantă. Picturile văzute și atmosfera de lucru au fost extraordinare.
                                                                                                 Cristian Tudor Andrei


   În Mangalia, oanenii de suflet susțin arta și împărtășesc cu drag tinerei generații experiența proprie și modele de urmat.
   Să fiți creativi, să fiți mai buni, voi, schimbul nostru de mâine!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu